LoL Mobile için 14 Ocak’ta çıkmadığı için açıklama geldi – League Of Legends Wild Rift Türkiye


aaa

100 Replies to “LoL Mobile için 14 Ocak’ta çıkmadığı için açıklama geldi – League Of Legends Wild Rift Türkiye

  1. Benimle beraber Wild Rift Oynama şansı yakama postları için instagramdan takip edip videoya like atıp kanala abone olmayı unutmayın.
    https://www.instagram.com/0murat

  2. Kaç tane video çektin sadece bir oyunun çıkışı için (ki 4-5 tanesi aynı şeyler flöshjöphgaydj)azar derlemesi yap artık

  3. reis moralim ne kadar bozuk olursa olsun senin videolarını izlerken yüzümde bi tebessüm oluşuyor sen bizi mutlu ediyorsun sende mutlu ol başkan 🖐😊

  4. Belkide mobile legends ten kötü bir oyun olur belli olmaz,okadar avengers end game i bekledik marvel iyi yapar dedik ama film rezalet çıktı,umarım aynı şey olmaz

  5. Abiii yeter gariiiii ne lol mobiomis cikmicak bos yapma ama bi onceki yorumumda bos yapma dedim kalp attin simdide kalbini alırım

  6. ALTYAZI EKLE ŞU VIDEOLARINA TURKCE SECENEGINE BASIYORUM BOMBOŞ KULAGIMDAN RAHATSIZIM VE DEDIGINI ANLAMAK ISTIYORUM.

  7. ULAN ADAM KÖTÜ YORUMLARA BİLE KALP ATIYOR SEN NASIL BİR KRALSIN. BU SEFER BEN SANA ATIYOM SENDE BANA AT ZÖXNXMCN

  8. Reis aşırı sıktın artık ya. Bide cidden mobile legendsi oynarken bana çok sempatik geliyodun ve severek izliyodum. Suan aşırı itici gelmeye başladın. Lol dediğin oyun tutmucak görüceksin.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *